مانتو چهارخونه: مدلی که همیشه طرفداران خود را دارد!

هر سال که می‌گذرد، مدل‌های مختلف مانتو از اندامی تا گشاد و آزاد، از رنگ‌های شاد و جذاب تا رنگ‌های تیره، ساده و طرح دار می‌آیند و می‌روند. در میان این همه مدل و طرح و رنگی که هر روز جای خود را در بازار و بین مردم باز می‌کنند، چهارخانه همیشه ماندگار بوده است. البته که چهارخانه هم سال به سال طرح متفاوت و بعضا جذاب‌تری دارد، اما آنچه اهمیت زیادی دارد این است که لباس‌های چهارخانه و به ویژه شومیز و مانتو چهارخانه همیشه ماندگار و پرطرفدار بوده اند. مدل مانتو چهارخونه، بسته به طرح و رنگی که دارد هم مورد پسند زنان سن بالاست و هم بین دختران و زنان جوان طرفدار دارد. اما نکته مهم در رابطه با این طرح مانتو این است که چطور باید آن را ست کنیم. در واقع سوال اصلی این است: مانتو چهارخانه را با چه شلوار و چه رنگ شالی ست کنیم؟

انتخاب انواع مانتو چهار خونه

دست کم یک مانتوی چهارخانه حتما در کمد لباس همه خانم‌ها وجود دارد. به هر حال این طرح بسیار اسپرت و زیباست و ست کردن آن با سایر اقلام استایل‌تان نیز جذابیت خودش را دارد. اما برایانتخاب انواع مانتو چهار خونه چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

یکی از مواردی که هنگام خرید انواع مانتو چهار خونه باید در نظر بگیرید جنس پارچه است. خوشبختانه طرح چهارخانه هم پارچه‌های زمستانی جذاب و زیبا دارد و هم در تابستان انواع مانتوهای چهارخانه با پارچه های خنک در دسترس هستند. به علاوه، بهتر است در تابستان و ماه‌های گرم سال به طور کلی، مانتوهای چهار خونه رنگ روشن را انتخاب کنید تا گرما آزاری به شما نرساند.

مورد بعدی که می‌تواند جذابیت تیپ و استایل شما را افزایش دهد، استفاده از یک تیشرت بیسیک و ساده زیر مانتو چهار خونه است. به عنوان مثال تیشرت بیسیک سفید زیر مدل مانتو چهار خونه به رنگ‌های سبز یا قرمز ترکیب زیبایی خواهد شد. این ترکیب را می‌توانید با یک شلوار جین راحت تکمیل کنید!

نکته بعدی اینکه یادتان باشد انواع مدل مانتو چهار خونه را با لباس‌های ساده ست کنید. در واقع، برای تکمیل استایل‌تان ایده آل این است که شال رنگ ساده، مثلا شالی به رنگ یکی از رنگ‌های چهارخانه، انتخاب کنید. استفاده از شل یا روسری طرح دار با مانتو چهارخانه ظاهر بسیار به هم ریخته و نامرتبی به شما می‌دهد.

مانتو چهارخونه زنانه و دخترانه

چنانچه می‌دانید مدل مانتو چهار خونه در واقع برای استایل اسپرت مناسب است و زنانه و دخترانه ندارد!‌ اینکه چه طرح چهارخانه‌ای انتخاب کنید و چطور آن را با باقی اقلام استایل خود ست کنید تماما به خود شما بستگی دارد. دوست دارید طرح چهارخانه مانتوی شما خنثی باشد و خطوطی کمرنگ و نه چندان مشخص داشته باشد؟ یا شاید تمایل داشته باشید که خطوط طرح چهارخانه، پررنگ و برجسته باشند و به چشم بیایند. تنها نکته قابل توجه این است که مانتو را با رنگ مناسب شلوار و شال و حتی کفش ست کنید.

ست کردن مدل مانتو چهارخونه با شال و روسروی

از آنجایی که شال و روسری تکمیل کننده نهایی استایل شما هستند، بسیار مهم است که در انتخاب آنها دقت زیادی به خرج بدهید؛ به ویژه در مورد مدل های مانتو چهارخونه که خود طرح متمایزی دارند و بسیار به چشم می‌آیند.

مهم‌ترین نکته در مورد ست کردن مانتو چهارخانه با شال و روسری این است که حتما از انواع ساده شال استفاده کنید. از آنجایی که چهارخانه خود طرحی است که حسابی به چشم می‌آید، در صورتی که شال خود را طرح دار انتخاب کنید، استایل‌تان به هم ریخته دیده خواهد شد.

نکته مهم دیگر اینکه، می‌توانید رنگ شال یا روسروی‌تان را نزدیک به رنگ چهارخانه مانتو یا یکی از رنگ‌‌های درون طرح چهارخانه انتخاب کنید. اما یادتان باشد در صورتی که مانتو چهارخانه شما رنگ و خطوط خنثی و ملایم دارد، می‌‌توانید رنگ تندتری برای شال یا روسری انتخاب کنید. از طرف دیگر در صورتی که مانتو چهارخونه ای که دارید، خطوط مشخصی دارد یا رنگ آن تند است، بهتر است برای روسری یا شال رنگ‌های خنثی یا کمرنگ‌تر را در نظر بگیرید.

کلام پایانی

مدل مانتو چهارخونه یک سبک غیررسمی بسیار رایج است که می‌توانید به راحتی آن را با چند تکه لباس دیگر ترکیب کنید و ظاهری فوق‌العاده بسازید. در صورتی که رنگ و سایز مناسبی بخرید، قطعا وجود این طرح مانتو یک امتیاز مثبت در کمد لباس شما محسوب می‌شود.

حالا می‌دانید که چگونه مانتوی چهارخانه را ست کنید! وقت آن رسیده که بیرون بروید و برای خودتان یکی بخرید. به یاد داشته باشید، مانتو چهارخونه هرگز از مد نمی‌افتد. بنابراین، مطمئن شوید که مدل و طرح و رنگ مناسبی را خریداری می‌کنید. با این همه رنگ و طرح مختلف موجود در بازار، مطمئناً مانتوی مناسب خود را پیدا خواهید کرد. جهت خرید و سفارش مانتو عمده چهارخونه به سایت تولیدی مانتو رویال مراجعه نمائید.

خرید مانتو چهارخونه

خرید عمده مانتو چهارخونه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
به بالای صفحه بردن