هدف ما اینه شما نباید هیچ دغدغه ای داشته باشی. هر زمان احساس نیاز کردی کافیه با ما تماس بگیری در اسرع وقت پاسخ شما توسط تیم پشتیبانی ما داده میشه.
در قسمت سوالات پر تکرار سوالایی که اکثر مشتریا از ما داشتن رو آوردیم اگه جواب سوالتو اونجا پیدا نکردی با ما تماس بگیر کمکت کنیم.
آیا از رویال میتونم بصورت خرده و تک خرید کنم؟
خیر. فروش رویال به صورت عمده و تعداد هست جه در وبسایت و چه بصورت حضوری در شعبات.
چه راه هایی برای خرید از رویال وجود دارد؟
۱- حضوری: شما می تونید بصورت حضوری از شعب رویال در تهران ، دیدن و خرید بفرمایید.
۲- وبسایت: همه محصولات رویال روی وبسایت قرار داره و هر محصولی که روی وبسایت میبینید توی انبار رویال موجوده. شما براحتی میتونید هر محصولی رو که پسندیدید از طریق وبسایت سفارش بدید.
۳- مجازی از طریق تلگرام و واتساپ: شما می تونید از طریق شماره های تیم فروش رویال ، با ما از طریق واتساپ و تلگرام در ارتباط باشید و محصولات جدید ما را بصورت روزانه در واتساپ و تلگرام ببینید و ثبت سفارش کنید.
بعد از ثبت سفارش چطور می تونم سفارشم رو پیگیری کنم؟
شما پس از ثبت سفارش میتونید با هر کدام از تیم فروش ما ارتباط بگیرید و سفارشتون رو پیگیری کنید.
پرداختم در وبسایت ناموفق بوده. الان باید چیکار کنم؟
در صورتی که مبلغ از حساب شما کسر شده معمولا طی ۲ ساعت یا نهایتا تا 48 ساعت مبلغ بصورت خودکار به حساب شما برگشت داده می شود.